torsdag 6. oktober 2011

Se min kjoleeee

Hei hei :)

Nå er det faktisk ikke lenge til både ball og julebord starter. Vi vet at mange av dere er "glade" i å komme innom butikken som et stort spørsmålstegn 5 minutter før dere skal på fest/middag (typisk oss jenter), og vi synes absolutt at det er hyggelig å hjelpe til, men for å være litt snille mot hjertene våre kan det være lurt å starte kjolejakten i god tid :) Dersom jeg ikke har peiling på hva jeg skal ha på meg går jeg som regel alltid for "den lille sorte", men det er jo til tider gøy å ha en kjole som er litt mer spesiell og som man har lagt litt mer tid i. Ønsker derfor å tipse dere om disse kjolene :) Fargen blå kler de fleste, selv når brunfargen begynner sakte men sikkert å forsvinne.
Blå/svart kjole (venstre): kr 599,95 Kjole (midten) med roser: kr 599,95 Blå kjole (høyre): kr 1199,95

Kom gjerne innom, vi har fått mange fine kjoler ut i butikk :)
Minner også på konkurransen vår som dere finner HER.
Lykke til :)
Klem fra oss på b.young

3 kommentarer:

  1. Åååh, den blå/svarte var kjempefin! <3

    SvarSlett
  2. Ååååå den blå er kjempefin :)

    SvarSlett
  3. Den har jeg, syrran! Hihi :) Love it! <3

    SvarSlett